zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Szukaj
Mój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka: 
Suma 0,00 zł
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem

Listy z Whitechapel: Drogi szefie

Koszmar z Whitechapel zyskał imię

Wiek 13+
Ilość graczy 2-6
Czas gry (min) 60-120
Wydawca: Galakta
Stan: Nowy produkt
Dostępność

Na magazynie, wysyłka w 24h

Uwaga: Ostatnia sztuka!

99,00 zł brutto
Ilość

Drogi szefie

List „Drogi szefie” został dostarczony do Londyńskiej Centralnej Agencji Informacyjnej w czwartek, 27 września 1888 roku. Dwa dni później został przekazany Scotland Yardowi. Został zapisany czerwonym atramentem i zawierał tyle makabrycznych szczegółów, że nie można go było zignorować. Autor listu podpisał się jako Kuba rozpruwacz. Koszmar z Whitechapel zyskał imię. Imię, które na zawsze odciśnie krwawe piętno w annałach tej dzielnicy.

Drogi szefie wprowadza do gry trzy nowe rodzaje kart, których zadaniem jest pomoc detektywom lub Kubie Rozpruwaczowi. Gracze będą mogli wybrać, jakich i ilu kart chcą użyć, dzięki czemu można dostosować poziom trudności gry każdą ze stron tak dokładnie, jak nigdy wcześniej. Co więcej, rozszerzenie wprowadza także do gry nową, opcjonalną zasadę dotyczącą przemieszczania detektywów.

va99_plastic-figures

Trzy talie, o których mowa to: karty podejrzanych, karty policjantów i karty potencjalnych ofiar. Każda z nich przedstawia prawdziwe postaci, które miały swój udział w historii morderstw w Whitechapel. Pięknie ilustrowane i opatrzone także fabularnymi podpisami karty pozwolą, poza dopasowaniem poziomu trudności, na wprowadzenie zupełnie nowych opcji, opartych na ciekawych mechanikach. W przypadku kart potencjalnych ofiar, kolejne morderstwa Kuby Rozpruwacza będą miały olbrzymie znaczenie dla dalszej rozgrywki, a karty policjantów udostępniają detektywom specjalne zdolności.

george mary

Drogi szefie to jednak nie tylko karty. W dodatku znajdziecie także poprawioną zgodnie z sugestiami graczy zasłonkę Kuby Rozpruwacza i cały arsenał figurek, które zastępują drewniane pionki z gry podstawowej, jeszcze bardziej pogłębiając klimat i tworząc atmosferę przerażającej tajemnicy.

Wiek 13+
Ilość graczy 2-6
Czas gry (min) 60-120

Produkty powiązane