zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Szukaj
Mój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka: 
Suma 0,00 zł
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem
Najemnicy: Magią i Mieczem Zobacz większe

Najemnicy: Magią i Mieczem

Fantastyczne karciane kombosy i mnóstwo interakcji

Wiek 10
Ilość graczy 2-4
Czas gry (min) 45
Wydawca: Lucrum Games
Stan: Nowy produkt
Dostępność

Na magazynie, wysyłka w 24h

Ostatnie sztuki

54,99 zł brutto
Ilość

Najemnicy to trzy proste akcje. To kolekcjonowanie zestawów kart zaprawione solidną dawką negatywnej interakcji. Połączenie kilku prostych zasad i jednego, tyleż prostego, co genialnego twistu daje naprawdę unikalne wrażenia.

Najemnicy to gra fantastycznych kombosów!

Zagranie karty najemnika ma tym potężniejsze działanie, im więcej najemników tej samej profesji udało Ci się wcześniej zebrać (czy to poprzez zagrywanie, czy też wykorzystanie zdolności zatrudnianych przez Ciebie profesjonalistów). Pojedynczym wojownikiem lekko podrażnisz przeciwnika, ale gdy masz ich dwóch, to wiesz, że cios go zaboli, a gdy masz czterech, to już jesteś w stanie wyprowadzić naprawdę potężne uderzenie i... koniec. Koniec, ponieważ pięciu najemników tej samej profesji wymieniasz na punkty zwycięstwa!

Ale uwaga, uwaga! Kupiona karta punktów zwycięstwa również może odpalić kolejną akcję! Albo taką, która przykładowo rozbuduje Ci nieco opustoszałą po ostatnich zagraniach rękę, albo taką, która jeszcze raz ugodzi rywali!

Każde pudełko Najemników to kompletna i w pełni satysfakcjonująca gra. Jednakże posiadając więcej zestawów można skorzystać z kilku wariantów ich łączenia odkrywając tym samym kolejne pokłady regrywalności.

Ostania z części zwie się Magią i Mieczem, bo gdy zajrzysz do pudełka odkryjesz w nim zarówno miecz Zabójcy, czy Oficera, jak i magię Telepaty oraz SzamanaCzarobójcaoperować będzie i jednym, i drugim. A połączenie klasyki Sienkiewicza z każdemu znanym Talizmanem powinno łatwo wpadać i w oko i ucho.

Wiek 10
Ilość graczy 2-4
Czas gry (min) 45

Produkty powiązane

Kontakt z nami

 
Planszowe.pl Copyright (c) 2016 by G4 Systems