zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Szukaj
Mój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka: 
Suma 0,00 zł
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem

IceCool (edycja polska)

Widowiskowy wyścig pingwinów po zamarzniętej szkole!

Wiek 6
Ilość graczy 2-4
Czas gry (min) 30
Wydawca: Rebel
Stan: Nowy produkt
Dostępność

Na magazynie, wysyłka w 24h

89,99 zł brutto
Ilość

Zbliża się przerwa obiadowa. Młode pingwiny nie mogą się już doczekać, kiedy wypełnią brzuchy smakowitymi rybami. Jednak kilka urwisów postanawia szybciej wymknąć się z lekcji i skraść dla siebie najlepsze kąski. Niestety zapomnieli, że po korytarzu kręci się woźny, który na pewno spróbuje pokrzyżować ich plany!

W przezabawnej "pstrykance" IceCool będziecie ścigać się po korytarzach i klasach zaśnieżonej szkoły, starając się zebrać po drodze jak najwięcej smakowitych ryb dla Waszych pingwinków. Uważajcie na woźnego, który zrobi wszystko, żeby Was zatrzymać!

Na czym to polega?

  • W każej rundzie jeden z graczy zostaje woźnym, starającym się złapać figurki pozostałych, biegających pingwinów.
  • Reszta graczy zaczyna grę w klasie i pstryka swoje figurki tak, by za jednym ruchem przebyły jak najdłuższą drogę, mijając ryby w swoim kolorze rozwieszone na drzwiach każdego z pomieszczeń. Za każdą zebraną w ten sposób rybę otrzymują kartę z punktami zwycięstwa.
  • Woźny zaczyna grę w kuchni i stara się pstryknąć swoim pingwinkiem tak, by dotknąć po drodze jak najwięcej biegaczy.
  • Runda kończy się, gdy jeden z biegaczy zbierze wszystkie swoje żetony ryb lub gdy woźny złapie każdego z biegaczy.
  • Na koniec gry podliczcie, ile punktów zwycięstwa zebraliście na kartach z rybami i wyłońcie zwycięzcę!

 


IceCool
 to genialne połączenie klimatu Angry Birds, humoru Pingu i mechaniki gry w kapsle, tworzące niesamowicie wciągającą i radosną grę, od której nie sposób się oderwać! Nowatorsko zaprojektowane figurki pingwinów i modułowa plansza umożliwiają wykonywanie wielu widowiskowych trików.

Pokażcie na co Was stać, stańcie do szalonego wyścigu po szkolnych korytarzach i ślizgajcie się po zwycięstwo!

 

Wiek 6
Ilość graczy 2-4
Czas gry (min) 30