zamknij Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).
Szukaj
Mój koszyk

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka: 
Suma 0,00 zł
Produkt dodany poprawnie do Twojego koszyka
Ilość
Razem
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
Razem produkty:
Dostawa:  Do ustalenia
Razem

Star Wars: Przeznaczenie, Duch Rebelii

To jest rebelia

Wiek 10+
Ilość graczy 2
Czas gry (min) 30
Wydawca: Galakta
Stan: Nowy produkt
Dostępność

Na magazynie, wysyłka w 24h

10,40 zł brutto
Ilość

Wydarzenia w całej sadze Star Wars zawsze koncentrowały się na walce dobra ze złem. W różnych częściach filmowej opowieści zło kryło się w cieniach lub tworzyło wielkie, dominujące imperia. Jednak równowaga Mocy zawsze musi być zachowana i dlatego za każdym razem, kiedy Ciemna Strona powstaje, duch rebelii odradza się jeszcze silniejszy.

Duchu Rebelii do gry wchodzi 160 nowych kart, na których znajdziecie wiele wydarzeń znanych z całej sagi, jednak rozszerzenie skupia się przede wszystkim na najnowszym filmie z serii: Łotrze 1. Znajdziecie tu wiele postaci z tego filmu, w tym oczywiście Jyn Erso, Chirruta Îmwego, Mon Mothmę i Dyrektora Krennica.

swd04_cardfan1

To jest rebelia

Duch Rebelii to nie tylko po prostu nowe karty do waszej kolekcji. To także zmiany w balansie talii i kostki nastawione w większym stopniu na konkretne strategie. Możecie się o tym przekonać rzucając okiem na postać Jyn Erso. Na kości Jyn znajdziecie dwa symbole obrażeń dystansowych, dwa symbole odrzucenia, 1 ściankę z zasobem i jedną pustą ściankę. To jest kość, na której możecie polegać i wokół której łatwo jest zbudować solidną talię.

Na karcie Jyn Erso znajdziecie także zdolność, która doskonale oddaje jej upór i zdolność do znajdywania rozwiązań nawet w najtrudniejszej sytuacji. Koszt pierwszego żółtego wydarzenia zagranego w każdej turze jest zmniejszony o 1. To nie tylko pomaga zaoszczędzić sporo zasobów w ciągu gry, ale także pozwala zaskoczyć przeciwnika zaskakującymi efektami żółtych wydarzeń.

Jyn Erso może na przykład spróbować dość wcześnie skorzystać z "Nie mów mi o szansach". W połączeniu z jej zdolnością, to wydarzenie będzie kosztować 2 zasoby, a jego efekt pozwala na dużą kontrolę nad kośćmi. Dzięki tej jednej karcie możecie osiągnąć dokładnie takie wyniki, na jakich wam zależy. To nie jedyna karta w Duchu Rebelii, która pomoże poskromić kości w waszych taliach.

Budujemy gwiazdę

Jyn Erso jest rebeliantką – jednak równowaga musi być zachowana i dlatego musimy teraz przyjrzeć się lepiej temu, przeciwko czemu Jyn się buntuje. W Łotrze 1 jest nie kto inny, jak sam Dyrektor Krennic – geniusz odpowiedzialny za budowę pierwszej Gwiazdy Śmierci. Nie jest niespodzianką, że Krennic pojawił się w grze jako czerwona karta – a więc dołączył do przedstawicieli surowego prawa i militarnej potęgi.

Star Wars: Przeznaczeniu Dyrektor Krennic wchodzi w rolę geniusza zła i wielkiego dowódcy. Z dwunastoma punktami wytrzymałości jest jedną z „twardszych” postaci, a jego wszechstronna kość zapewnia wiele ofensywnych efektów. Dyrektor Krennic nigdy nie walczy sam – zawsze, kiedy jest aktywowany, a macie po swojej stronie pole bitwy – dorzucacie do puli jedną kość Szturmowca Śmierci.


W podobny sposób działa karta "Oczy mogą cię zwieść". Po tym jak na jednej z Twoich kości wypadnie symbol osłony, wsparcie to można wyczerpać, aby obrócić jedną z kości przeciwnika na dowolną ściankę. To wsparcie będzie szczególnie użyteczne, jeśli wasza talia jest oparta na Qui-Gon Jinnie lub zawiera Immunitet dyplomatyczny.Duch Rebelii wprowadza do gry więcej kości z wysoką szansą na konkretny wynik, a także karty, które działają w oparciu o wyniki na kościach. Jeśli posiadasz bohaterów, których główną siłą jest atak dystansowy, warto zaopatrzyć się w kartę "Atak rebeliantów". To wsparcie o koszcie 0 pozwala na usunięcie jednej kości przeciwnika, która nie przedstawia obrażeń. Jednym ograniczeniem jest to, że nie można użyć tej karty, dopóki nie ma się w puli kości przedstawiającej obrażenia dystansowe.

Imperator Galaktyki

Wśród wszystkich złoczyńców, jacy pojawili się w całej sadze Star Wars, jeden zasłynął jako szczególnie potężna i przesiąknięta złem postać. Mowa tu oczywiście o Imperatorze Palpatine, który dołącza do Ciemniej Strony w Duchu Rebelii.

Sama obecność Impertora budzi grozę, a jego techniki władania Mocą nie mają sobie równych – do tego stopnia, że możesz uczynić z tej jednej postaci całą swoją drużynę i pokonywać pojedynczo bezsilnych wobec Twojej potęgi przeciwników. Z dwiema kośćmi Palpatine wart jest 28 punktów – to najwięcej w całej grze.

Na szczęście Palpatine ma też 15 punktów wytrzymałości – więcej niż jakakolwiek inna postać, co pomoże mu wytrzymać na tyle długo, żeby zniszczyć przeciwną drużynę. Kość Imperatora zadaje wysokie obrażenia, odrzuca karty z ręki, daje osłony i jeden zasób. Jednak za każdym razem, kiedy jedna z kości tej postaci jest rozpatrywana, przeciwnik musi zadać swoim postaciom 2 obrażenia.

Gdyby tego było mało, możesz dołączyć do Imperatora "Błyskawicę Mocy". To niebieskie ulepszenie zadaje obrażenia na pięciu ściankach! Co więcej za każdym razem, kiedy wypadnie na jego kości symbol specjalny, możesz usunąć kość z pustą ścianką, zadać jedno obrażenie i przerzucić tę kość, zamiast usuwać ją z puli.

Wiek 10+
Ilość graczy 2
Czas gry (min) 30